تابلو برق فشار متوسط

تابلو برق علاوه بر محافظت از تجهیزات الکتریکی درون خود، وظیفه انتقال و توزیع صحیح انرژی الکتریکی را به تاسیسات مختلف بر عهده دارد. همچنین یک تابلو برق فشار متوسط با محدود کردن سیستمی جریان الکتریکی به سطح ایمن، از پرسنل و تجهیزات الکتریکی به خوبی محافظت می کنند.

کلاسهای ولتاژ فوق العاده بالا و ولتاژ فوق العاده بالا نیز در استانداردهای ANSI / IEEE تعریف شده اند. با این حال، NEC 2014 تعریف تابلو فشار ضعیف را تا 1000 ولت گسترش داد.

تابلو برق فشار متوسط بر اساس حداکثر ولتاژی که می تواند سرویس دهد طبقه بندی می شود. به عنوان مثال، تابلو برق 15 کیلوولت (حداکثر درجه ولتاژ) معمولاً در ولتاژهای مختلف مختلف اعمال می شود از جمله: 12.47 کیلوولت، 13.2 کیلوولت ، 13.8 کیلوولت و 14.4 کیلوولت.

تابلو برق فشار قوی

تکنولوژی و عایق به کار رفته در تابلو برق فشار متوسط روی طول عمر، ابعاد و قیمت آن تاثیر گذار است. ماژول های بدنه فلزی بر اساس آخرین تکنولوژی سوئچگیرها ساخته می شوند. تجهیزات و عایق این سوئیچگیرها باید با توجه به محل نصب انتخاب شود. برخی از عایق ها می توانند در شرایط محیطی بسیار سخت مانند آلودگی و رطوبت های سنگین قرار بگیرند.